2013. augusztus 24., szombat

5.rész

Szaisztok!
Most nagyon csalódott vagyok.:(
1 komment sem jött össze.
Ennyire unalmas?
Mert ha ige akkor szoljatok és
befejezem.Nem írom akkor
fölöslegesen a részeket.



*Emy szemszöge*

Amint hazaértünk Niall felkapott és elvitt az ajtóig.
-Héj tudok magamtól is járni.-nevettem fel, majd átkaroltam a nyakát.
-Tudom-mosolyodott el.
-Akkor meg?
-Te is átkaroltad a nyakam szóval most már így maradsz.-nevetett fel.
Mikor az ajtóhoz értünk letett, hogy kinyissam.Bementünk a házba, egyenesen fel a szobámba.
-Ne nézz körül így is te vagy Tiffanyn kivül az egyetlen ember akit megengedttem, hogy bejöjjön a szobámba.-mondtam, majd kinyitottam a szobám ajtaját.
-Akkor ezt megtiszteltetésnek veszem.-mosolyodott el és bement.
Én bent ledobtam a cuccomm majd az ágyra dőltem.
-Mi van már nem is gyakorolunk?-ült le az ágyra.
-Jah de bocsika.-kelltem fel.
-Van gitárod?-kérdezte.
-Még szép.-mosolyogtam majd odaléptem a szekrényhez és próbáltam elérni a gitárom.
-Majd én.-állt fel, oda jött hozzám és levette.
-Köszönöm.-mosolyogtam majd leültem az ágyra.
-Be van hangolva?-kérdezte.
-Öhm szerintem igen.-néztem furin.
-Várj.Segítek.-nyújtotta felém a kezét, hogy oda adjam neki a gitárt.
Oda adtam neki és megpengette.Nem volt behangolva ezért megcsinálta nekem és vissza adta.
-Köszi.-mosolyogtam.- Még megfogni se tudom.-valottam be.
Megfogta a kezemet és ráhelyezte úgy, hogy jól tartsam.Érintésétől kirázott a hideg majd kezeinkre néztem.Ő csak elmosolyodott és egy pillanatra felnézett rám.Én azonnal elnéztem.
-Mostmár jó lesz.-szólalt meg és elvette a kezét az enyémről.
Én ajkamba haraptam, majd lenéztem.Ő csak vágyakozóan nézte mikor ezt megcsináltam.
-És innentől hogyan tovább?
-Mi lenne, ha írnán egy számot és azt tanítam meg gitáron?-kérdezte egy idő után.
-Persze.De miről szóljón?
-Ez csak úgy jön.Megmutatnád az egyik dalodat amit Tiffanyval írtál?
-Mind szerelmes.-mosolyogtam.
Odamentem az iróasztalomhoz és kihúztam a fiókot, majd elővettem a rengeteg papirt és oda adtam Niallnek.
-Ezek egész jók.-nézett fel egy pillanatra.
-Van egy szerelmes vers amit én irtam... meg egy amikor összetörtek.-motyogtam.
-Mutasd.-nézett mélyen a szemembe.
Csak bólógattam majd elővettem egy boritékot.
-Ezt elakartad küldeni valakinek?-kérdezte nagy szemekkel.
-Nem.-mondtam komolyan.-Csak ha újra szerelmes lennék.
-Értem.-nézett rá a papírra és elolvasta.-Nem is rosszak.
-Köszi..de irjuk meg a számot kérlek.
-Rendben.
Elkezdtünk írni egy számot és pár óra múlva készen is voltunk.
-Most kérlek énekelj velem.-mondta Niall és a szemembe nézett.
-Nekem nagyon rossz a hangom és Tiffany nélkül sosa nem énekeltem senkinek.
-Épp itt az ideje, hogy ezt nélküle is megtedd.Biztos vagyok benne, hogy jó a hangod, sőt ha gondolog énekelek én is veled.
-Oké akkor együtt.-motyogtam.
-Rendben.
Elkezdett játszani a gitárján, majd együtt elkezdtünk énekelni.Végig  Niallt néztem majd a szám végén elkaptam a fejem mikor rám nézett.
-Ez..gyönyörű hangod van.-szólalt meg és közelebb ült.
-Nekem ugyan nincs.. olyan mély.. de hallanod kéne a te hangodat eszméletlenül jó.-mosolyogtam.
Ő csak elmosolyodot és egyre csak közeledett felém.
-Niall mit csinálsz?-éreztem hogy majd kiugrik a szivem.
-Őszintén?-suttogta.
-Igen.-mondtam majd a szemébe néztem.
Nem válaszolt, csak egyre közeledett felém.Én nem csináltam semmit csak lehunytam a szemem.Ajkait az ajkaimra tapasztotta, de nem csokolóztunk, csak hagyta, hogy ott legyen.Én megijedtem és hátra dőltem az ágyon.
-Sajnálom.Nem akartam..-nézett szemeibe.
-Semmi baj.Jó volt.-mondtam halkan.
Ő csak elmosolyodott, majd hirtelen megszólalt.
-Gyere, megtanítom a számot gitáron.
-Oké.-mondtam és felültem majd kezembe vettem a gitárt.
Egyszer csak elkezdett bizseregni az ajkam és ránéztem Niall ajkára.
-Tessék.-nézett rám, majd az ajkamra felváltva.
-Semmi.-néztem el majd ajkamba haraptam.
Niall csak vágyakozóan nézett.Kirázott a hideg mikor a kezemhez ért.
-Szóval..-szólalt meg.-Ezt az ujjadat tedd ide, ezt pedig ide.-kezdte el magyarázni és közben oda helyezte ujjaimat ahova kellett.
Én lehunytam a szemem és újra átéreztem a csókját.Éreztem, ahogy közeledik felém.Gyorsan kinyitottam a szemem.Ő szinte fél centire volt tőlem.Magamon éreztem lehelletét.
-Niall.-mondtam halkan majd leraktam a gitárt.
-Tessék.-nézett szemeimbe.
Ajkaimba haraptam majd a szemébe néztem.
-Bizsereg az ajkam.-mondtam neki.
-Én is érezni akarom.-nyomta ajkait enyémre.
Lehunytam a szemem és hátra dőltem az ágyon. Megfogtam kezét és próbáltam magammal húzni de nem sikerült.Felém hajolt és lágyan megpuszilta ajkamat.Vissza húztam magamhoz és megcsókoltam.Éreztem ahogy belemosolyog csókunkba.Éreztem amint egyre többet akartam belőle ezért jobban próbáktam csokolni.Mikor észbe kaptam, abba hagytam csókunkat.
-Sajnáom.-néztem el.
-Nem baj.-ült fel.
-Sanálom télleg.Nem akartam.-mondtam, majd átfordultam a hasamra.
-Tényleg nem baj.Amúgy akkor nem akarod megtanulni a számot?-mosolyodott el.
-De.-mondtam halkan majd felültem és egyáltalán nem mertem Niallre nézni.
Kezembe helyezte a gitárt és megmutatott mindent.Sikerült eljátsszanom többször is egyedül.
-Köszi.-mondtam majd felálltam.
-Nincs mit.-mondta, majd ő is felált.
Én visszaforudltam de neki ütköztem.
-Sajnálom.-mondtam még mindig lehajtottfejjel.
-Nem baj.-emelte fel a fejemet.
Gyorsan más felé néztem.
-És most mit csináljunk?
-Amit szeretnél.
-Táncolos kedvemben vagyok.-mondtam.
-Táncolj.-mosolyodott el.
-Öhm.-körbenztem.-Ez olyan mintha neked táncolnék.
-De nem azt fogod csinálni.-nézett rám.
Elpirultam majd odamentem a táskámba és elővettem a telefonom.
-Milyen számra táncoljak?-kéreztem és odaadtam Niallnek a telefonom.
-Erre.-nyomta be Demi Lovato Heart Attack c. számát.
Felsóhajtottam majd bekapcsoltam.Táncoltam egy keveset.Majd mosolyogtam és megfogtam Niall kezét.
-Táncolj te is.-mosolyogtam.
-Én nem tudok.-mondta nevetve.
-Akkor megtanitalak táncolni.-mosolyogtam majd Niall mögé álltam és megfogtam  a karját.
-Figyelek.-mosolyodott el.
-De a csipődet is irányitsd .- mondtam nevetve.
-Mondtam, hogy nem tudok táncolni.-nevetett fel.
-És lassuzni tudsz?
-Azt igen.-hirtelen megfordult és átkarolta a derekamat.
-Na tudsz te táncolni.-mondtam nevetve majd a telefonomhoz nyúltam és átállítottam egy lassú számra.
-Lassúzni mindenki tud.-mosolyodott el.
-Ez arra jó, hogy ha tetszik neked valaki könnyebben eltudod ezzel csábítani.-mosolyogtam majd megfogtam a vállát.
-Pontosan.-húzott közelebb magához engem.
Én csak elpirultam.
-Mire megy ki a játék Horan?-mosolyogtam.
-Majd rájöszz.-döntötte a homlokát az enyémnek.
A szivem egyre hangosabban és gyorsan vert.Kicsit hátrébb léptem majd elmosolyodtam.A karomnál fogva megpőrgetett és már háttal voltam neki.Átkarolta derekamat, majd úgy lassúztunk tovább.Én hátra hajtottam a fejem majd lehunytam a szemem.Nyomott egy apró puszit szám szélére amire én elmosolyodtam, majd megfogtam a kezét.Ekkor hallottam egy ajtónyitódást lentről.Gyorsan felkaptam a fejem.Elengedtem a kezét és kibújtam öleléséből.
-Ezt, majd folytatjuk máskor.-néztem szemeibe.
-Rendben.-válaszolta.
Leültünk az ágyra és elkezdtem megint játszani a dalunkat gitáron.

4 megjegyzés:

  1. Jujj,de jó lett :33 új olvasó vagyok ;) Nagyon tetszik a blog :3 Olyan romantikus! :3

    VálaszTörlés
  2. Szia ma kezdtemm a blogod!!Imádooooom!! vedd ugy hogy nagy fannal kazdagodtál :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó *-* Ne hagyd abba:)) <3

    VálaszTörlés